Walki partyzanckie

Walki partyzanckie są obecnie dostępne dla wszystkich graczy. Ten post będzie szczegółowo wyjaśniał jak ten moduł działa. Jeśli chcesz sobie przypomnieć jak to wszystko działa skorzystaj z samouczka, którego znajdziesz pod lewym panelem w grze.

Bronie oraz zbroje

– inwentarz walk partyzanckich dostępny jest na każdej stronie bitwy, obok przycisku statystyk,
– istnieją cztery klasy broni podstawowej: pistolety, strzelby, karabiny szturmowe oraz bronie snajperskie
– każdy rodzaj broni skuteczny jest w danej odległości ( np. pistolety skuteczne są z odległości 100m a bronie snajperskie z 700m)
– noszenie zbroi pozwala wytrzymać więcej obrażeń lecz spowalnia twoje ruchy,
– sprzętu do walk partyzanckich nie można wytworzyć samemu, można go kupić w inwentarzu lub zdobyć podczas wygranej walki,
– broń nie posiada trwałości, lecz trzeba ją wymienić gdy skończy się w niej amunicja,
– zbroje mają swoją wytrzymałość, co oznacza liczbę walk w których mogą być używane,
– wszystkie przedmioty w walkach partyzanckich posiadają atrybuty, które wpływają na sprawność gracza,

Atrybuty gracza

– w każdej walce, twoja siła i stopień wojskowy porównywane są z siłą i stopniem wojskowym przeciwnika aby ustalić twoje dodatkowe obrażenia,
– jeżeli gracz jest słabszy jego dodatkowe obrażenia są równe 1 ( u obu graczy jeżeli są na podobnym poziomie),
– silniejszy gracz zawsze będzie miał większą liczbę dodatkowych obrażeń, w zależności o ile jest silniejszy,
– całkowita liczba obrażeń jest sumą dodatkowych obrażeń z obrażeniami zadanymi bronią,
– Zbroja, Celność oraz Zwinność są atrybutami na które mają wpływ noszone przedmioty, każdy przedmiot jest opisany poniżej

– Zbroja: chroni nas przed obrażeniami zadawanymi przez przeciwnika, co zmniejsza utratę energii,
– Dokładność: zmniejsza lub zwiększa szanse trafienia w cel,
– Zwinność: określa odległość jaką możemy przebyć w jednej turze. Domyślna wartość to 200m

Dołączenie do walki:

– do walki można dołączyć po każdorazowym zabiciu pięciu przeciwników ma polu bitwy,
– jeżeli jedna ze stron walczących ma punkty dominacji powyżej 1400, walka się nie odbędzie (ponieważ może zabraknąć czasu na jej dokończenie),
– będziesz walczył z przeciwnikiem o zbliżonych atrybutach, jeżeli będzie jakikolwiek dostępny,
– jeżeli nie ma graczy dostępnych w walkach partyzanckich, należy czekać aż przeciwnik dołączy,
– walki partyzanckie dostępne będą tylko w bezpośrednich wojnach, nie dostępne w powstaniach,

Ekran przed walką

– ekran przed walką ukazuję nam bezpośrednie porównanie graczy,
– „Dodatkowe Obrażenia” jest wskaźnikiem wytrzymałości danego gracza w stosunku do przeciwnika ( w czasie meczu obaj gracze mają podobne dodatkowe obrażenia),
– obaj gracze mogą wejść do gry mając maksymalnie 100 pkt. energii,
– energia zużywana w walkach partyzanckich odejmowana jest od całkowitej energii,

Walka

– walka jest podzielona na rundy, gracz może wykonać jedną akcje na rundę,
– podstawowe działania w walce, przedstawione są poniżej,

FIRE(strzelaj) – strzelaj z posiadanej broni,
MOVE(ruch)- zbliż lub oddal się od przeciwnika,
DODGE(unik)- obniża szansę trafienia przez przeciwnika, jeżeli posiadasz granat będzie on użyty,
RELOAD(przeładuj broń) – jeżeli skończy ci się amunicja wciśnij przycisk FIRE(strzelaj) aby przeładować broń,
Change weapon(zmień broń)- otwiera listę posiadanych broni,

– każda broń posiada idealny zasięg,
– broń ma maksymalne szanse trafienia w cel przy wystrzeleniu z najlepszej dla danej broni odległości,
– odległość od wroga powinna być możliwie najmniejsza aby broń była skuteczna,
– podczas strzelania z broni w zasięgu ( nie ważna jest odległość od przeciwnika) szanse trafienia spadną,
– przy każdym strzale masz szanse zadać przeciwnikowi krytyczne obrażenia,
–  granat ma zawsze 100% szans na trafienie lecz nie zadaje on krytycznych obrażeń,

Wyniki walki

– gracz który pierwszy straci swoją energie przegrywa,
– w przypadku remisu, wygrywa gracz który zadawał więcej obrażeń,
– energia pozostała po walce partyzanckiej wraca do całkowitej energii,
– każdy gracz zadane obrażenia dodaje do wpływu bitwy, w zależności od jego siły oraz stopnia wojskowego. Zwycięzca będzie dodawać więcej obrażeń niż pokonany gracz. Szkody dodawane do paska wpływu są kumulowane z obrażeń zadanych podczas walki partyzanckiej. Liczą się również takie osiągnięcia jak: Battle Hero(bohater bitwy), Campaing Hero(bohater kampanii), True Patriot(prawdziwy patriota),
– gracze otrzymują punkty rangi według szkód dodanych do paska wpływu,
– zwycięzca otrzymuje także jeden przedmiot jako nagrodę.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s